KUNDEN SIGER:
Vi transformerede fra iværksætterprofil til internationalt koncept med store resultater på bundlinjen!
Det er imponerende så hurtigt vi kunne mærke effekten af vores branding. Kunderne påtog sig ambassadør rollen som fortalere for LinkFacility og vi oplevede en utrolig loyal kundekultur vokse frem, som uopfordret genererede stærke leads og salg. Der var mange gode ideer og kreative tiltag under branding processen, men da vores logo blev udformet i guld, som en smuk halskæde eller brystnål, og givet i påskønnelse til vores største ambassadører og mest loyale kunder – da bredte vores brand sig i de sociale medier som en steppebrand og tilslutningen til vores kundefællesskab tog for alvor til.
Spørgsmålet er ikke om man har råd til branding – men om man har råd til at lade være! Vi har mærket effekten af professionel branding, og BoomBiz har vores varmeste anbefalinger.
Nima Hassan Ali
Stifter og Direktør, LinkFacility Inc.
INTERNATIONAL BRANDING
Det kræver en ekstra indsats når et brand skal markedsføres ud over landegrænserne. Det er ikke muligt at markedsføre et koncept i en alt-i-en løsning som fungerer i alle kulturer og markeder på verdensmarkedet. Derfor bør brandet opbygges med en kultur-bred kerne, som kan tilføres ekstra lag med få nødvendige forskelligheder, som er tilpasset det enkelte marked.
LOGO DESIGN
LinkFacility logoet er udarbejdet i grøn, som på verdensplan er håbets, det levende og vækstens farve, og logets tagline beskriver kort og præcist hvad virksomheden bringer til markedet. Ingen bløde værdier, empowerment eller andet er taget i brug for at undgå misforståelser på tværs af kulturer.
Bomærket er en mælkebøtte, som er kendt for at tiltrække held, fordi man mener, at det bringer held og lykke eller opfylder et ønske at blæse frøene væk. Samtidig gror frøene stærkt og levedygtigt uanset hvor de er plantet – en stærk symbolik som kan overføret på målgruppens ønske om at etablere en stærk og mobil virksomhed eller karriere.
ONLINE VIDENSCENTER
Da LinkFacility oprerer globalt udgør websitet et centralt knudepunkt for al ekstern kommunikation. Sitet rummer et bredt udvalg i funktioner for networking, undervisning og salg.
WEBSHOP
Online salg af online kurser og digitale produkter, som downloades efter køb
E-LEARNING
Webinar funktion med online opgaveløsning, automatisk evaluering og videomøder
FORUM
Online gruppeinddelt fællesskab for udveksling af viden, kontakter og dannelse af nye relationer
INFORMATIONSCENTER
Arkiv over artikler, blogindlæg, kontaktinformationer, leveret af interne og eksterne udgivere
BROCHURER & BREVLINJE
En æstetisk og let genkendelig brevlinje og et udvalg af produktbrochurer udgør den primære samling af trykte medier for brandet, som opererer primært digitalt og online på verdensplan.
KONFERENCE FOLDER
Den store trefløjede folder er designet i kraftig kvalitet med klar lak og nem montering af visitkort
BREVPAPIR
Brevpapiret er med tryk på begge sider og holdes det op mod lyset ligner logoet på bagsiden et vandmærke på forsiden
VISITKORT
Visitkortene er udformet i samme kvalitet som et kreditkort, med logoet påtrykt i metallic sølv
BROCHURE
De 3-fløjede A4 foldere er designet i samme kraftige kvalitet som konferencefolderen med klar lak
MESSE- & KONFERENCE UDSTYR SOM PASSER I KUFFERTEN
Da LinkFacility opererer internaitonalt og derfor deltager i aktiviteter over store afstande, er det vigtigt at nem fragt er tænkt ind i brandets medier
TILBAGE TIL BRANDINGROLL-UP BANNER
En prisvenlig løsning med stor flade for storytelling og med minimal størrelse og vægt for transport
ROLL-DOWN PLAKAT
En mindre udgave med samme princip som roll-up banneret, men med mulighed for ophæng
FOLD UD PLANCHE
En løsning for hurtig præsentation på stedet, som løses ved at udfolde en kæmpe planche monteret på kraftige plader af karton
SMÅ GIVEAWAYS
Keyhangers (nøglesnore), nøgleringe, små sammenfoldelige æsker med gavekort, som vejer lidt men har værdi for modtageren